Tot ce există este Sursa şi Tu eşti Aceea

„Fie ca Tu să depăşeşti toate suferinţele şi fie ca Tu să te bucuri din plin de viaţa Ta, cu pacea şi energia dăruită de înţelegerea Adevăratului Tu – Tot ce există este Sursa şi Tu eşti Aceea.”
Tot ce există este Câmpul de Energie Universală. Nu există nimic altceva decât Câmp de Energie
Universală, elementul de bază ce constituie Universul nostru. Toată materia (stele, pământ, plante, oameni etc.) este pur şi simplu intensificarea acestui câmp. Tot ce vedem în jurul nostru (inclusiv noi înşine) este expresia sau manifestarea acestui Unic Câmp. Precum gheaţa este făcută din apă, tot ce apare în jurul nostru, ca fiind solid (inclusiv corpurile noastre) este în esenţă constituit din Câmpul de Energie Universală. Diversele vibraţii ale acestui câmp sunt percepute cu simţurile noastre ca fiind diferite forme ale materiei.
Termenul „Câmp de Energie Universală” se sprijină pe particulele minuscule numite „Superstrings” (în traducere – supercoarde), ce se întind într-o manieră continuă în tot spaţiul. Cu alte cuvinte, Câmpul de Energie Universală este un concept pe care noi îl utilizăm pentru a descrie câmpul continuu, ca mişcare a „Superstring”-urilor. Deci, Câmpul de Energie Universală este doar un alt nume pentru „Superstring”-uri, care sunt cele mai mici particule existente, mult mai mici decât atomii sau decât orice altceva. Aceste particule nu sunt decelabile cu
simţurile noastre, ele se mişcă constant şi vibrează. Cel mai important fapt este că acest câmp mobil transportă o cantitate uriaşă de energie, pe care noi o numim Energie Universală.
Bedri Cetin

5 Response to "Tot ce există este Sursa şi Tu eşti Aceea"

  1. Anonim Says:
    15 februarie 2011 la 22:20

    As vrea sa-mi raspunde-ti daca vedeti mesajul meu.EU vad aceste particule in fiecare zi si am inceput sa cred ca o iau razna.nu stiu ce sunt aceste particule care sunt foarte mici si au culoatea mercurului si sunt intr-o miscare continua parca danseaza.Tin sa mentionez ca le vad doar daca ma concentrez.nu stiu ce sunt dar ma fascineaza si in fiecare zi ma concentrz sa le vad .nu stiu daca sunt fotoni sau ce sunt.poate stie careva ce sunt sau daca ai mai vede si altcineva.

  2. nespecificat says:
    16 februarie 2011 la 15:43

    Mesajul se vede cat se poate de clar...particule insa eu unul nu vad...oricum niciodata nu am vazut un milion de dolari..asta nu inseamna ca nu exista:)...depinde din ce unghi privesti:)

  3. MARIA says:
    16 februarie 2011 la 16:09

    Draga anonim,nu te agita de ceea ce vezi, daca nu te sperie acest lucru incearca sa simti in legatura cu asta.Probabil ai anumite capacitati care s-au activat de curand si poti vizualiza mai in profunzime.
    Vezi ce simti ! Mai vorbim.

  4. nespecificat says:
    18 februarie 2011 la 21:46

    uite asa mi-as fi dorit eu o mama...sa vada in toate, numai lucruri pozitive...daca ti-as spune ce ar zice mama mea in caz ca i-as relata asa ceva...ai lesina de ras:)

  5. Anonim Says:
    19 ianuarie 2012 la 00:23

    draga anonim sa stii nu esti singurul care le vade,eu le vad de f mult timp,ele exista dintotdeauna,totul e perfect asa cum trebuie sa fie.Reina.

Trimiteți un comentariu