Avem optiuni

Cu totii avem, si daca ne vom da permisiunea noua insine sa vedem lucrurile asa si sa ne vedem pe noi insine astfel - ca persoana care face o  alegere, ca persoana care modeleaza aceasta alegere, ca persoana care impartaseste alegerea, atunci putem salva aceasta zi pentru omenire. Mantuitorul poate sa se nasca asta seara, cand lasam ca iubirea neconditionata sa se nasca din nou in inimile noastre. 
     Am primit un mesaj in email, acum vreo doua zile si as dori sa-l impartasesc cu voi. Se potriveste cu aceasta sarbatoare, pentru ca scoate in evidenta cate de usor este sa iubesti, cat de usor este sa fii un mantuitor, intr-o lume care plange sa fie salvata, persoana cu persoana, moment cu moment.
    Este o poveste care vine la noi, de la o femeie care, in urma cu multi ani, a lucrat ca voluntar intr-un spital. A cunoscut o fetita pe nume Liz, care suferea de o boala rara si grava.
Singura ei sansa de a se reface parea sa fie o tranfuzie de sange de la fratele ei de 5 ani, care supravietuise In mod miraculos, dupa aceeasi boala si dezvoltase anticorpii necesari pentru combaterea ei.     Medicul i-a explicat fratiorului mai mic care era situatia si l-a intrebat daca ar vrea sa ii dea niste sange surorii lui . Baietelul a ezitat, doar pentru o secunda, inainte de a respira profund si a spune : “ da, o sa fac asta, daca asta o salveaza” .
     Pe masura ce tranfuzia progresa, baietelul statea intins in pat langa sora sa si zambea, ca noi toti de altfel, vaznad cum ii revenea culoarea in obraji.  Apoi fata lui a devenit palida si zambetul lui s-a stins. S-a uitat la doctor si l-a intrebat, cu voce tremuranda,” Voi incepe sa mor chiar acum?”
    Vedeti, fiind foarte tanar, baietelul l-a inteles gresit pe doctor; el a crezut ca ii va da surorii sale tot sangele sau, pentru a o salva. 
   Aici este vorba despre iubire. Pura, simpla curate si dulce. Vorbim despre dragoste.
   Iubirea poate fi trimisa altora, intr-o mie de feluri. Chiar si gandurile de iubire pot schimba lucrurile. Ele pot fi simtite. De catre tine si de catre persoana la care te gandesti.
    Da, ei pot simti. Poti literalmente sa “trimiti iubire de la unul la celalalt”, cu puterea gandului tau. De fapt, vei avea sansa sa faci asta, diseara. In scurt timp vom aprinde lumanari si acest ritual poatre sa insemne mai mult decat ceea ce stii tu. Daca diseara, cand vei aprinde lumanarea, te vei gandi cu iubire la cineva, fie ca mai este in corp sau si-a parasit corpul terestru, nu va conta. Ei vor simti.

Si asa se incepe. Prin fapte simple ca acesta. Va sigur ca asa este. Iubirea pentru altii, pe care tu o aprinzi in inima ta, se va aprinde si in inima celorlalti. Lumina s-ar putea sa fie mai slaba la inceput, dar nu se va stinge. Nu poate sa se stinga, atata timp cat tu continui sa o pui acolo.
    Acesta a fost mesajul celui a carui nastere o sarbatorim asta seara. Si, asa cum am spus, nu aveti nevoie de mine ca sa va spun asta. Dar eu am nevoie de voi. Nu am avut prea mult success in acest department al vietii mele – iubirea . Mi–ar fi placut sa o fac mai bine. As dori sa fiu mai iubitor. Deci uitati darul pe care il puteti face asta seara. Ajutati-ma sa fiu asa. Si, de altfel, ajutati pe oricine puteti sa ii atingeti viata.      Faceti-o prin a-l iubi, simplu, sincer, deschis, fara conditionari. Redati-l propriei lor persoane. Daca ma veti reda pe mine, mie insumi, poate ca voi fi mai bun decat sunt.
Voi sunteti singura mea speranta. Voi trebuie sa ma vedeti, asa cum am incetat sa ma mai vad eu insumi. Voi trebuie sa vedeti in mine ceea ce eu nu mai resusesc sa vad. Asta inseaman sa imi daruit ceea ce nu poate fi descries in cuvinte. Asta este comoara comorilor.      Voi face tot posibilul sa va dau si eu voua acest lucru. Stiu ca si voi veti incerca sa imi dati mie. Sa ni-l daruim unul altuia, si tuturor oamenilor. Atunci, mantuitorul se va fi nascut... in noi.
Si atunci putem aduce, putem aduce, cu adevarat, Bucurie in Lume (Joy to the World).


1 Response to "Avem optiuni"

  1. CARMEN says:
    2 ianuarie 2011 la 14:47

    MINUNATE GÂNDURI!SUCCES SI ÎMPLINIRI PE TOATE PLANURILE ÎN 2011!ÎNCA O DATA LA MULTI ANI!

Trimiteți un comentariu