Sa nu pui conditii iubirii tale

Când cineva se apropie de tine, cineva care vrea să pună condiţii iubirii tale sau iubirii sale, îi vei spune: „ eu am visat acest vis şi ştiu la ce duce. Duce numai la suferinţă şi moarte. Nu e drept cu nici unul dintre noi. Hai să punem la îndoiala presupunerile ce i-au dat naştere. Sunt încredinţat că, împreună, vom găsi o cale mai bună.”
Dacă te întrebi vreodată care este rostui tău aici pe pământ, citeşte, te rog, încă o dată paragraful de mai sus. Atunci îţi vei aminti că rostul tău este, pur şi simplu, să răspunzi la strigătul după iubire, oriunde l-ai auzi. Ceea ce nu e greu de făcut, dacă doreşti să-l faci. Nu se cer calităţi sau talente speciale. „Cum”-urile şi „de ce”-urile iubirii se rezolvă de la sine, de îndată ce păşeşti prin uşa ce se deschide în faţa ta.
Nu am spus niciodată că ar trebui să treci prin ziduri şi nici măcar că ar trebui să umbli pe apă. Am arătat doar spre uşa deschisă şi te-am întrebat dacă eşti gata să intri.
Şi asta este tot ce trebuie să-l întrebi pe aproapele tău.
Cel care iubeşte în mod necondiţionat nu este niciodată ataşat de consecinţe. Oamenii vin şi pleacă şi nu vei şti niciodată de ce şi de unde. Despre unii vei crede că vor trece cu uşurinţă prin uşă, dar, dintr-o dată, vor face cale-ntoarsă. Alţii, despre care eşti convins că nu vor da cu ochii de uşă, vor trece pragul cu o uşurinţă neaşteptată.
Nu fi îngrijorat. Nu e deloc treaba ta cine vine şi cine pleacă. Legământul e făcut în fiecare inimă şi numai Dumnezeu ştie cine e gata şi cine nu. Să lăsăm cunoaşterea în seama Lui şi să ne punem, pur şi simplu, în slujba Sa.
Viaţa curge mult mai liniştit atunci când facem Voia Sa.
Astfel ajungem să cunoaştem că oferta de iubire este nelimitată.
Ea nu are nici început, nici sfârşit. Toate limitările pământului sunt absorbite în iubirea neţărmurită a Cerului, pe măsură ce împărăţia lui Dumnezeu se instaurează în propriile noastre inimi.
Paul Ferrini
Nu pun conditii iubirii:   ,Amira Fondanta , Rebel _yell Ivan Gongearuc Ioan Usca Alice Achilianul  Gabi Vasi

1 Response to "Sa nu pui conditii iubirii tale"

  1. Anonim Says:
    9 septembrie 2010 la 02:38

    Acum am descoperit leapsa ta... Imi pare rau ca nu am stiut atata vreme despre ea, pentru ca este foarte interesanta. Promit ca in curand ii voi da curs! Multumesc din suflet pentru faptul ca te-ai gandit la mine! Cu prietenie, Alice

Trimiteți un comentariu