Semnale de lumina -Steve Rother




M-am oprit la intrare. Era o senzaţie pe care am simţit-o doar stând acolo. Ştiam că voi intra, însă nu mi-am mişcat nici un muşchi. Mă bucuram de acea clipă şi nu simţeam nevoia să fac vreo mişcare. Apoi am păşit pe una dintre cele trei trepte ce duceau spre uşile imense din lemn. De cum am atins treapta, uşile s-au deschis şi i-am văzut. Tot ce făceau era precedat de zâmbetele lor. Râsetele lor blânde şi iubitoare erau ca o muzică pentru urechile mele. Am inspirat şi am urcat ultimele două trepte spre uşa acum deschisă. M-au îmbrăţişat aşa cum numai ei pot s-o facă. Eram acasă şi mă simţeam cu adevărat făcând parte din Grup. Ştiam că eram acolo pentru ceva special. Eram în locul meu favorit. Eram în familiarul Han al Luminii unde Grupul m-a adus de atâtea ori. Acesta este locul unde mă aduceau când voiau să-mi arate ceva mie personal. Aici am văzut secretele Universului. Aici mi-au arătat simplitatea a tot ceea ce este.
De data aceasta ei mi-au spus că m-au adus aici pentru a-mi arăta ceva din propria mea viaţă. Ne-am aşezat cu toţii la masa rotundă, iar eu au ridicat mâinile pentru a ne ţine cu toţii de mâini. Era o energie care trecea prin cerc şi dintr-o dată m-am trezit privind la evenimentele din viaţa mea. Mă simţeam ca Ebenezer Scrooge cu opt stafii lângă mine. Ei îmi arătau ce alegeri am făcut în trecut. Ei mi-au împărtăşit în special unele dintre alegerile făcute de mine pe care eu le credeam greşite. Era interesant şi îmi amintesc că mi-au arătat cum un lucru a condus spre altul. Dacă mi-aş fi văzut viaţa din această perspectivă înainte, aş fi putut economisi mult timp. Dar totuşi mi-am dat seama cu uşurinţă că a fost necesar să experimentez tot ce mi-au oferit acele alegeri ca să ajung acolo unde doream. Am întrebat cum aş fi putut face alegeri mai bune. Iată ce mi-au răspuns:
Salutări de Acasă.



Re-uniunile noastre cu voi sunt perioade cu adevărat speciale pentru noi. Prin alegerile pe care le-aţi făcut aţi declanşat o tranziţie care se va reverbera în întreg Universul. Noi suntem cei care ne simţim profund onoraţi să ne aflăm în prezenţa voastră. Vă oferim informaţii ca să vă ajutăm să vă reamintiţi de puterea voastră. Umanitatea se trezeşte şi aspiră acum la un adevăr mai înalt în toate domeniile. Această trezire globală este posibilă acum datorită alegerilor pe care le-aţi făcut până în acest moment. Jocul De-a V-aţi Ascunselea, aşa cum l-aţi regizat voi, a fost câştigat, iar acum trece la nivelul următor. Acestea sunt vremuri extraordinare pe cuprinsul întregii creaţii. Vă aflaţi acum la intrarea în următorul vostru stadiu de evoluţie. Sunteţi mai aproape decât vă daţi seama. Pe măsură ce evoluaţi spre nivele mai înalte, oferiţi în acelaşi timp un exemplu de urmat celorlalte civilizaţii. Din acest motiv toţi ochii sunt îndreptaţi acum spre voi cu un deosebit de mare interes. Sunteţi veneraţi mai mult decât puteţi înţelege.
Regulile Jocului
Pe Tabla Voastră de joc aţi scris tonuri întregi de reguli care să vă definească existenţa. Jocul a fost o încercare de a permite Creatorului să creeze definiţie luând formă în biologie, în spatele unui văl care vă face să uitaţi că sunteţi de fapt Creatorul. Puteţi vedea umorul situaţiei din perspectiva noastră, în timp ce încercaţi să definiţi chiar şi vălul. În simplitatea lui Acasă nu există astfel de definiţii sau reguli. Acesta a fost adevăratul motiv al Jocului când a început. Au fost propriile voastre reguli care defineau Jocul care a început căutarea unor definiţii. Vă spunem că există doar o singură regulă pe care a-ţi introdus-o în Joc, aşa cum a fost scris iniţial:
În toate situaţiile va exista Liberă Alegere
Este Liberă Alegere ce permite ca orice acţiune de pe Tabla de Joc să antreneze energia Universală. Această primă directivă permite echilibrului natural să fie menţinut în timpul Jocului. Aveţi de ales în orice situaţie.Elaborând contracte



Mediul în care vă aflaţi este un rezultat al alegerii voastre. Înaintea fiecărei încarnări, aţi elaborat contracte şi aţi pregătit lecţii pentru voi înşivă. Aţi cerut oamenilor să joace roluri care să vă dea ocazia de a răsplăti sau de a acumula karma. Contractele pe care le-aţi scris fiecare dintre voi au fost multe, cu toate acestea există doar o singură regulă de Joc. De aceea toate contractele sunt doar potenţiale contracte, până când ele sunt alese pe Tabla de Joc. Este alegerea cea care activează contractele. Tot ceea ce experimentaţi este un rezultat direct al alegerilor pe care le-aţi făcut.
Planuri adiţionale – Contracte alternative
Pentru că voi cunoşteaţi această regulă când aţi elaborat aceste contracte şi pentru că ştiţi că vălul este foarte eficace, toate contractele mai importante au avut contracte adiţionale ataşate. Deseori vedeţi aceste planuri adiţionale în moduri neaşteptate. Deseori se întâmplă că o femeie scrie un contract pentru rolul de a fi mamă şi model pentru o fetiţă. Apoi, în ultimul moment, contractul nu este îndeplinit. Poate chiar copilul a ales ca acest contract să nu fie respectat. Deseori aceste contracte sunt îndeplinite prin contractele adiţionale şi femeia se regăseşte formând un al doilea mariaj cu un bărbat care are o fetiţă faţă de care ea se simte legată. În acest caz, contractul cu rolul de mamă model este realizat prin planul adiţional. Deseori planul adiţional necesită naşterea unui nepot, pentru ca contractul iniţial să fie îndeplinit. Multe posibilităţi sunt utilizate, deoarece sunteţi plini de imaginaţie în scrierea acestor roluri. Este important să vă re-amintim că niciodată nu veţi fi judecaţi pentru alegerile voastre. Este greu de înţeles prin prisma voastră umană, dar aşa este.
Predispoziţie contra predestinare
Când vă elaboraţi rolurile, deseori aveţi zone precise pe care doriţi să le întâlniţi în fiecare fază a Jocului. Aceasta este predispoziţia pe care o purtaţi deseori cu voi în fiecare viaţă, din vieţile anterioare. Câteodată purtaţi o lecţie deosebit de dureroasă sau dificilă, sau una care v-a cauzat mari datorii karmice. Toate atributele voastre pe care aţi ajuns să le stăpâniţi vă sunt la îndemână să le depăşiţi, dacă alegeţi. Acestea sunt motivele pentru care deseori vă regăsiţi în situaţii şi lecţii similare, viaţă după viaţă. Adesea, credeţi că aceasta este ceea ce voi numiţi destin. Nu sunteţi destinaţi spre nimic, pentru că totul este liberă alegere. Sunteţi în mod obişnuit predispuşi pentru că aşa v-aţi conceput contractele.
Vieţile trecute – o imagine ajutătoare
Această predispoziţie este văzută în timpul fiecărei vieţi, prin crearea aceloraşi relaţii încă şi încă o dată, până când învăţaţi lecţia pe care v-aţi străduit să vi-o arătaţi vouă înşivă. Nu vă puteţi imagina cum aţi reuşit să o faceţi din nou şi totuşi vă aflaţi din nou în aceeaşi situaţie. Aici, poate fi foarte util să vă analizaţi vieţile anterioare pentru a descoperi indicii pentru predispoziţiile pe care le-aţi presărat în drumul vostru. Deşi vieţile anterioare sunt utile pentru descoperirea tiparelor, este important să ştiţi că fiecare lecţie are rădăcini puternice în experienţele voastre din încarnarea actuală. Aveţi tot ceea ce e necesar în viaţa curentă pentru ca să treceţi la nivelul următor. Folosiţi informaţiile din vieţile trecute ca să descoperiţi tiparele, care se desfăşoară în decursul multor vieţi. Chiar dacă găsiţi originea unui tipar într-o viaţă anterioară, re-amintiţi-vă că trebuie să ştergeţi experienţele din încarnarea curentă pentru ca schimbarea să înceapă. Există mereu o relaţie directă între lecţiile vieţilor anterioare şi experienţele din viaţa curentă.
Alegerea este a voastră
În experienţa voastră de viaţă, observaţi că aveţi predispoziţii pentru anumite experienţe. Vă spunem că în ciuda acestei predispoziţii, aveţi alegere deplină spre ce să vă ducă fiecare încarnare. Toate seminţele au fost plantate adânc în fiinţa voastră la începutul fiecărei încarnări. Polaritatea intensifică extremele potenţialului vostru şi vă vedem cum oscilaţi între o cale sau alta. Se întâmplă deseori să faceţi lucruri fără nici o explicaţie logică şi vă spunem că în marea majoritate a situaţiilor aceasta se întâmplă, fiindcă e locul de joacă pe care l-aţi desemnat ca loc de desfăşurare a alegerilor voastre. Aceasta este situaţia omului care mereu se regăseşte la marginea oceanului. Terenul de joacă pe care l-a ales este oceanul. De aici alegerile lui îl pot duce să joace rolul de căpitan al unui vas de croazieră, sau să fie omul străzii care se adăposteşte pe docuri. Dorim să vă reamintim că nu există nici o judecată în ceea ce priveşte alegerea rolurilor voastre. Toate alegerile sunt respectate. Singura întrebare de pus este dacă acesta este cel mai bun rol care să vă dea posibilitatea să experimentaţi lecţiile voastre. Întotdeauna este posibil să schimbaţi rolurile dacă circumstanţele nu vă convin.
Un alt exemplu al acestor contracte scrise care se desfăşoară este tânăra doamnă care alege să experimenteze ceea ce în termenii voştri este abuzul în copilărie. În aceste vremuri pe Tabla de Joc energia masculină a fost excesiv de dominantă, iar cea feminină nu a fost susţinută. Cei care au elaborat rolurile care să includă acest abuz, au fost înzestraţi cu forţa necesară pentru a atrage pendulul progresului uman mai mult spre un pol. În aceste vremuri, în timpul Jocului mulţi au ales această lecţie deosebită de viaţă. Ca rezultat al acestui număr mare, multe s-au realizat. Ca un rezultat direct al acestui efort depus, este acum posibilă reîntoarcerea energiei feminine pe planetă. Aceasta aduce echilibrul necesar pentru evoluţia care este acum în plină desfăşurare. În situaţia acestei femei, contractul a fost scris şi jucătorii şi-au ştiut bine rolurile, însă a fost alegerea ei cea care a determinat rezultatul Jocului. În acest caz, ea a ales să intre în contract ca să ajute la echilibrarea energiei feminine generale a planetei prin experienţa ei legată de abuz. Astăzi, această femeie are de făcut în continuare alegeri: fie să continue să aibă resentimente care să permită secătuirea propriei energii, fie să-şi folosească experienţa pentru a avansa şi pentru a-i ajuta pe alţii să-şi găsească echilibrul.
Un alt exemplu de predispoziţie este bărbatul care s-a găsit în rolul unui judecător ce dădea sentinţe foarte aspre în urmă cu trei vieţi. Pentru viaţa următoare el şi-a scris un rol similar care să-i permită să facă alegeri diferite, doar ca să se trezească în situaţia de a cădea pradă eu-lui său, pentru că lecţia lui de compasiune l-a ocolit din nou. Următoarea reîncarnare şi-a plasat-o încă o dată având aceleaşi atribute. De data aceasta, alegerile lui din acea viaţă l-au dus la concluzii diferite, iar el s-a regăsit în partea cealaltă a băncii tribunalului, fiind cel care primeşte o sentinţă foarte aspră şi nedreaptă. Acesta este un bărbat care are o predispoziţie spre sistemul legal. Hotărârea finală, privitor la partea băncii tribunalului pe care o va alege de data aceasta, vor fi alegerile pe care le ia în timpul vieţii pe Tabla de Joc.
Cel care a jucat un rol important în progresul umanităţii, numit Hitler, de asemenea a avut alegeri de făcut. Predispoziţia lui a fost aceea de a fi un conducător care să aibă un mare impact asupra Jocului şi asupra evoluţiei umanităţii. Modul în care a ales să folosească această predispoziţie a fost o alegere pe care el a făcut-o pe Tabla de Joc. El a avut de asemenea oportunitatea de a fi un conducător care putea să facă uşor tranziţia într-o epocă în care toţi oamenii de pe Tabla de Joc îşi preluau puterile. În loc de aceasta, el a căzut pradă eu-lui său şi s-a deplasat în direcţie opusă. Este important de observat că ambele acţiuni ar fi avut acelaşi efect. În cele din urmă, oamenii şi-au însuşit propriile lor puteri, deoarece el le-a arătat clar consecinţele renunţării la acea putere.
Mulţi care se află acum în închisorile voastre păstrează de asemenea predispoziţia de a contribui din plin la Joc. Mediile lor actuale, ca şi mediile voastre, sunt un rezultat direct al alegerilor făcute pe Tabla de Joc.
Alegerea de a merge înainte
Vă regăsiţi adesea în situaţii similare de viaţă ce se repetă viaţă după viaţă. Le-aţi scris în acest fel pentru a reuşi să stăpâniţi acel atribut. Vă rugăm să nu vă judecaţi prea aspru, când vă spunem că este obişnuit pentru voi să experimentaţi aceleaşi circumstanţe în decursul mai multor vieţi, până ajungeţi în final să faceţi alegerea ce vă permite să mergeţi mai departe. În vibraţia joasă din care proveniţi voi, era obişnuit să experimentaţi vieţi întregi fără să rezolvaţi situaţiile în care vă găseaţi. Datorită alegerilor voastre colective, aceasta se schimbă acum. Mulţi dintre voi circulaţi energia cu o viteză uluitoare. Acesta este motivul pentru care suntem foarte mândri de voi. Aţi avut de asemenea de ales dacă să renunţaţi şi să vă reîntoarceţi Acasă, fără să mai ţineţi cont de ceea ce aţi programat pentru voi înşivă. Suntem profund onoraţi să ne adresăm la atât de mulţi care au ales să fie îndrăzneţii pionieri. Alegerile voastre au făcut ca evoluţia umanităţii să devină realitate. Înţelegeţi că fiecare alegere este dreptul vostru din naştere şi cea mai înaltă exprimare a Creatorului în formă biologică.
Alegerile făcute din inerţie
S-ar putea să vă surprindă să aflaţi că marea majoritate a tuturor alegerilor făcute pe Tabla de Joc sunt făcute din inerţie. Aveţi voi o lege a fizicii care ilustrează acest aspect. Aceasta enunţă că un corp aflat în mişcare tinde să-şi continue mişcarea. Fiecare aspect al vieţii voastre poate fi modificat prin alegere. Libera Alegere pe Tabla de Joc este legătura voastră directă cu Sinele vostru Superior şi reprezintă aşadar deplina voastră putere. O altă parte a Jocului sunt vălurile pe care le purtaţi care deseori nu vă permit să vedeţi toate alegerile voastre. Aceasta este dificultatea pe care mulţi o întâmpină. De atât de multe ori, unii nu se gândesc că au cu adevărat de ales şi atunci ei fac o alegere din inerţie. Corpul în mişcare îşi continuă deplasarea neschimbată de alegerea voastră. Obişnuinţa de asemenea stânjeneşte alegerea, în mod asemănător. În acelaşi fel în care mulţi dintre voi vă împotriviţi vindecării, deoarece durerea este familiară, în acelaşi fel vă împotriviţi în a face alegerile ce pot aduce schimbarea.
Vă rog să nu confundaţi aceste lucruri cu a face loc Spiritului în vieţile voastre prin sincronicitate. Un stil de viaţă sincronistic este o alegere în sine. Sarcina voastră este să vă preluaţi puterea rămânând în plan biologic. Odată ce v-aţi conectat cu acea putere, o veţi folosi pentru a crea Acasă pe partea voastră de văl. Aceasta se poate realiza doar exprimând ce este în inima voastră, prin alegerile pe care le faceţi. Acesta este Darul. Acesta este Darul care vă uneşte cu Sinele vostru Suprem şi cu Acasă. Vă facem un puternic apel să vă folosiţi de această legătură.
Memoriile celulare - - - seminţele fricii
Toate experienţele de pe Tabla de Joc sunt păstrate în biologicul vostru sub formă de memorii celulare. Aceste memorii celulare sunt partea din voi care poartă predispoziţia. De aceea, deseori alegerile ce trebuie făcute, par să fie împotriva biologiei voastre. Aceasta este experimentată acum de mulţi ca teama seminţei din Atlantida. Pe măsură ce începeţi să vă preluaţi propriile puteri, o teamă adânc însămânţată apare, reamintindu-vă cum a fost ultima oară când aţi deţinut această putere. Distrugerea Atlantidei a fost necesară pentru purificare, cu toate acestea însă s-a păstrat vie în memoria celulară a multora dintre voi chiar şi până azi. Memoriile celulare dinăuntrul vostru poartă predispoziţia din experienţele anterioare ca şi din vieţile anterioare. Dacă aţi lucrat asupra aceluiaşi aspect de-a lungul câtorva vieţi consecutive, s-ar putea să fie o împotrivire puternică în biologia voastră pentru a depăşi asta. Acestea de obicei apar sub forma unor temeri inexplicabile. Există o diferenţă între temerile celulare şi cunoaşterea din inima voastră. Înţelegeţi că toate aceste temeri sunt pur şi simplu lipsa cunoaşterii. Descoperiţi cunoaşterea care vă lipseşte şi apoi mergeţi mai departe şi faceţi alegerile inimii. Făcând alegerile doar din teamă, este o metodă a vechii energii.
Secretul Jocului
Trăind viaţa sub văl aţi putea crede că există alegeri corecte sau incorecte. Marele secret al Jocului este că nu există alegeri greşite. Toate alegerile vă conduc spre răspunsuri despre voi înşivă şi aceasta este natura Jocului. Urmaţi-vă inima şi lăsaţi căutarea pasiunii în viaţa voastră să vă arate calea. Realizaţi că nu există alegeri greşite. Există doar reacţie. Acţionaţi ca şi cum voi sunteţi Creatorul jucând Jocul, experimentând tot ce puteţi şi bucurându-vă de călătorie. Pentru că aceasta este adevărata voastră moştenire. Şi mai presus de toate, amintiţi-vă că întreaga realitate se poate înfăptui printr-o singură alegere. Dacă nu experimentaţi pasiunea şi bucuria în viaţa voastră, atunci vă rugăm să alegeţi din nou.
Mulţi dintre voi citind şi auzind mesajele noastre, nu vă vedeţi în aceeaşi Lumină aşa cum vă vedem noi. Vă spunem că aţi ales să răspândiţi vibraţia Luminii. Chiar şi aceia dintre voi care nu credeţi că faceţi ceva, respiraţi un adevăr mai înalt cu fiecare respiraţie a voastră. Purtaţi această lumină în fiecare cuvânt rostit de voi. Făcând acest lucru, v-aţi câştigat titlul de Lucrători în Lumină. Acesta este un titlu ales care este dat cu generozitate tuturor. Deşi este dat tuturor, este păstrat doar de câţiva anume care fac într-adevăr această lucrare. Voi sunteţi acei puţini. Voi sunteţi pionierii Luminii, iar noi suntem cei onoraţi să ne aflăm în prezenţa voastră.
Acum este timpul când simţiţi imboldul Spiritului ca să înaintaţi. Acţiunea este catalizatorul care pune toate alegerile în mişcare. Simţiţi-vă chemarea inimii şi îndreptaţi-vă spre ea. E timpul. Acum e timpul să creaţi Acasă pe partea voastră de văl. Alegerile voastre au făcut posibil acest lucru şi acum îl creaţi. Iubirea pe care v-o purtăm, ca parte a acestei mari familii, nu se poate exprima în lumea voastră. Înţelegeţi că suntem disponibili tuturor celor care ne caută. Este cea mai mare onoare a noastră să fim aici cu informaţii în timpul evoluţiei voastre. Vă îmbrăţişăm pe fiecare dintre voi când voi ne permiteţi. Vă mulţumim pentru această oportunitate. Cu dragoste vă rugăm să vă trataţi unii pe alţii cu respect, să vă îngrijiţi unii pe alţii şi să vă jucaţi frumos împreună. --- Grupul
Acest mesaj a fost terminat în avion, în timpul unei lungi călătorii spre Olanda. Pe măsură ce venea informaţia, am devenit conştient de alegerile pe care le-am făcut şi de cele pe care le fac acum. Este pasiunea mea de a fi aici în acest rol de conectare a familiei la nivel global, prin intermediul acestei informaţii. Am avut o mulţime de roluri pe care le-am jucat de-a lungul vremurilor mele aici pe Pământ şi majoritatea dintre ele au trecut pe lângă marcajul de găsire a pasiunii mele.
Ieri discutam cu Barbara. Ea tocmai cumpărase un bilet de loterie şi voia să vadă care sunt numerele câştigătoare. Bineînţeles că asta a adus în discuţie ce am putea să facem cu banii. Nu vă mai spun că am mai avut această discuţie şi înainte. De data asta a fost altfel. De data aceasta amândoi ne-am dat seama că dacă am câştiga la loterie am face exact ceea ce facem deja. Aceasta a fost o mare realizare pentru mine. Aceasta este pasiunea mea.
Când scriu această informaţie, Grupul câteodată interacţionează cu mine în moduri de care îmi amintesc de-abia mai târziu. De data aceasta a fost imediat. În timp ce scriam, ei mi-au arătat cum multe dintre alegerile mele m-au plasat aici. Multe din lucrurile pe care le-am crezut alegeri greşite, nu au făcut altceva decât să mă pregătească pentru direcţia spre care mă îndreptam. De multe ori n-am dat atenţie reacţiei alegerilor mele, dar aceasta a însemnat doar că voi repeta acea alegere. Doar în urmă cu patru ani am început să ascult cu adevărat. Acesta a fost momentul când totul a început să se realizeze pentru mine. Dacă m-aş putea întoarce înapoi în timp ca să-mi las un mesaj, acesta ar fi că eram mult mai aproape de pasiunea şi bucuria mea decât aş fi crezut. A fost doar o uşoară tranziţie care mi-a deschis uşile.
Daţi-mi voie să împărtăşesc acest mesaj cu voi toţi. Ştiu că mulţi dintre voi priviţi în mod critic alegerile voastre trecute şi circumstanţele în care vă aflaţi. Lăsaţi-mă să vă spun sincer că sunteţi mult mai aproape decât credeţi. Dacă aveţi senzaţia că v-aţi împotmolit şi nu sunteţi siguri unde este pasiunea voastră, aveţi curajul să mai alegeţi o dată.
CALDE ÎMBRĂŢIŞĂRI şi blânde ghionturi



Steve Rother
~Meditaţia Semnale de Lumină~
Relaxaţi-vă şi respiraţi. Simţiţi energia cum intră prin creştetul capului vostru şi se strecoară în corpul vostru cu fiecare respiraţie. Observaţi-vă ghizii cum vă însoţesc în călătoria ce urmează. Simţiţi-i cum intră în spatele vostru, chiar lângă umărul vostru. Poate că nu-i vedeţi însă îi simţiţi acolo. Simţiţi-i cum ei întregesc vibraţia voastră şi îi dau putere. Aveţi mai multă încredere în voi când ei vi se alătură în acest fel.
Ghizii voştri vă bat uşor pe umăr, aşa cum au făcut-o de multe ori înainte. Aceasta înseamnă că ei vor să vă atragă atenţia spre ceva ce vor să vă arate. Ridicând privirea, observaţi o cărare care nu era acolo în momentul anterior. Ei vă împing uşor înainte ca să faceţi primul pas pe calea care se aşterne în faţa voastră. Mergând pe drum, deveniţi conştienţi că nu sunteţi singuri chiar dacă de câte ori priviţi în jur nu mai e nimeni altcineva acolo.
Chiar după colţ priveliştea se deschide şi cărarea se lărgeşte până devine o stradă. Pe partea stângă a acestei străzi este o clădire din lemn cu o verandă care înconjoară clădirea. O muzică plăcută se aude din acel loc. Două uşi mari din lemn par să vă invite, iar ghizii vă îmboldesc uşor să faceţi primul dintre cei trei paşi. Înaintând, observaţi deodată că nu mai există alte clădiri pe stradă. Chiar atunci uşile se deschid ca şi cum aţi fi fost aşteptaţi. Un om înalt şi zdravăn îşi ridică privirea din spatele tejghelei când intraţi. El zâmbeşte şi râde într-un fel blând şi iubitor şi începeţi să vă simţiţi foarte sigur pe sine. Zâmbetul său umple încăperea cu Lumină. Râsul lui echilibrează energia şi dintr-o dată vă simţiţi în largul vostru, de fapt, vă simţiţi Acasă.
“V-am aşteptat. Suntem bucuroşi că aţi venit.” Spune cu un râs uşor la fiecare cuvânt. Privind prin încăpere, vedeţi câteva mese şi scaune din lemn masiv. În mijlocul camerei se află o masă mare şi rotundă cu douăsprezece scaune. În capătul mai îndepărtat al camerei este o uşă care duce undeva. “Unde suntem?” întrebaţi. Acum el râde tare şi zice “E nostim că nu vă amintiţi că aţi mai fost aici. Aţi mai fost aici de multe ori.” El stă ferm şi cu mare mândrie spune: “Acesta este Hanul Luminii.” “Bine aţi venit Acasă.” Zâmbetul său e acum atât de larg încât umple încăperea cu o Lumină de un alb strălucitor. Realizaţi că, chiar dacă luminile sunt atât de strălucitoare ele nu vă rănesc ochii. De fapt, această Lumină vă învigorează.
Chiar atunci uşa din spatele încăperii se deschide şi vedeţi opt prieteni apropiaţi păşind spre voi. Nu puteţi să vă amintiţi numele lor însă îi cunoaşteţi foarte bine. Pe măsură ce se apropie, începeţi să simţiţi o energie înăuntrul vostru care este atât de puternică încât vă face sclipitori. Dragostea pe care o simţiţi pentru aceste fiinţe nu poate fi descrisă. Ei încep să vă îmbrăţişeze pe rând, iar omul din spatele tejghelei iese ca să vă poată îmbrăţişa. “Acum că suntem cu toţii aici a venit timpul pentru o surpriză specială.” Domnul cel mai vârstnic coboară degetul şi arată spre masa rotundă din mijlocul încăperii. Se aşterne liniştea în întreaga încăpere, în timp ce luaţi loc la masă. Se aşează şi ceilalţi şi vă spun că aceasta este o ocazie specială. Chiar atunci, în mijlocul mesei vedeţi un film holografic tridimensional. Este un film al vieţii voastre, voi fiind în rolul principal. O femeie înger vorbeşte Grupului cu o voce blândă: “De când timpul vostru pe Tabla de Joc a fost prelungit, dorim să vă arătăm câteva instrumente pe care le-aţi avut întotdeauna cu voi însă n-aţi ştiut acest lucru.” “Mai întâi vă ducem înapoi să vă arătăm planul vostru de Joc până în acest moment.” Holograma de pe masă acum începe să vă arate câte ceva din vieţile voastre trecute. Urmăriţi cum Grupul vă spune ceva ce ei vor să cunoaşteţi despre vieţile voastre trecute.
“Acum vă vom duce la alegerile pe care le-aţi făcut în timpul acestei vieţi.”
Încă o dată filmul începe să vă arate unele dintre alegerile pe care le-aţi făcut în timpul acestei vieţi şi unele dintre circumstanţele care au urmat. Faceţi o pauză şi analizaţi.
“Acum vă vom duce într-o ultimă călătorie ca să vedeţi unele dintre ocaziile care vă aşteaptă în calea voastră:”
Întorcându-vă în cameră, aveţi acum un sentiment de încredere şi o senzaţie de pace. Priviţi în jur la ceilalţi de la masă. Ei zâmbesc larg, cu scânteieri ale acestei blânde Lumini emanând din ochii lor. Vă reamintiţi cu drag de această minunată dragoste şi lacrimi vă umplu ochii pentru că ei au atât de mult loc în inima lor pentru voi.
“Dragostea ce v-o purtăm este mult mai puternică decât am putut să vă spunem până acum.” “Vălul vă permite să vedeţi doar o mică porţiune din cine suntem noi şi cât de mult vă iubim.” “Aveţi încredere că suntem aici pentru voi întotdeauna.” Cu aceasta ei toţi se ridică să îşi ia rămas bun. “Purtaţi seminţele Luminii din acest han pentru toţi cei cu care vă întâlniţi.” “Oferiţi zâmbetul vostru şi râsul blând şi iubitor oricui le acceptă.” “Fiţi conştienţi de alegerile pe care le faceţi şi faceţi-le cu încredere pentru că noi suntem cu voi întotdeauna.”
Apoi toată lumea se ridică deodată, iar Grupul vă îmbrăţişează aşa cum numai ei pot s-o facă. Ieşind pe uşa din faţă a hanului vedeţi acum că strada e plină de clădiri şi de activitate. Este o privelişte din oraşul în care locuiţi şi vă daţi seama că sunteţi înapoi de unde aţi început călătoria. Întorcându-vă acum la realitate vă simţiţi diferiţi. Aveţi acum o încredere pe care o purtaţi cu voi, ştiind că totul e bine şi că vă aflaţi pe calea voastră. De câte ori treceţi prin faţa unei oglinzi zâmbiţi. În acel moment vedeţi licărirea de Lumină din ochii voştri care vă reaminteşte de Acasă şi de Hanul Luminii şi zâmbiţi din adâncul inimii.
Şi aşa este - - - - - -
sursa http://www.lightworker.com/beacons/.

0 Response to "Semnale de lumina -Steve Rother"

Trimiteți un comentariu