Confesiunea unui suflet in trup

Cartea mea DIN INIMA TA, NAŞTE-MĂ! Confesiunea unui suflet în trup, s-a nascut! Cine doreste sa cumpere cartea sa-mi scrie un mail la marianagheorghem@yahoo.com si o voi trimite prin posta. Cartea costa 25 lei - transportul este gratuit.



Va prezint cuprinsul:



Cuprins
Capitolul 1
TRUP AL MEU, SUFLET AL MEU FACETI PACE
1. Prefață........................................................................................................9
2. Clepsidra...................................................................................................25
3. Multumesc!...............................................................................................27
4.Trupul.......................................................................................................29
5.Ce-am făcut de mă simt vinovată?............................................................33
6.Să nu renunţi Maria!................................................................................37
7Am fost cel mai aprig judecător al meu!..................................................41
8.Două lumi.................................................................................................45
9.Acum te cunosc bine, Maria.....................................................................47
10. A devenit firesc orice gest şi uităm să simţim...........................................49
11.Aleg să mă reîncarnez – spune spiritul!...................................................51
12.  Iarna este în toi.........................................................................................53
13.Delirul agăţării de farsele supravieţuirii.................................................55
14.Respiră adânc, revino la viaţă!................................................................59
15. Îmi consum energia, îmi caut locul..........................................................63
16. Dar unde să fugi de tine însăţi?...............................................................67
17. Ce bucurie că eşti în viaţă Maria.............................................................69
18.Uneori trăiesc, alteori mor.......................................................................73
19.Mintea îţi joacă feste, Maria!...................................................................75
20.Cine dictează această piesă de teatru, care este viaţa mea?..................77
21. Eu sunt, am afirmat într-o dimineaţă de iarnă.........................................81
22. Mi-e dor să treacă cineva pe drumul meu................................................83
23.Fiecare trebuie să fie o lumină pentru sine..............................................87
24 Am trăit sau doar am observat?...............................................................91
25. Îmi dezvălui căldura fără precauţie, fără a mă ascunde..........................95
26. Dintr-o lume în alta şi golul aşa de mare între ele...................................99
27.  Pe ringul de luptă...................................................................................103
28.Te miri şi te răneşti singură....................................................................105
29. Viaţa mea secretă!..................................................................................107
30. Cine era femeia care plânge în apropierea mării?................................111
Capitolul 2
PRIN VIAŢĂ CU INIMA
31.Eu sunt ceea ce sunt................................................................................115
32.  Locomotivele sunt prietenele mele..........................................................119
33. Adevărul soarelui – adevărul morţii.......................................................123
34.           Când am început să schimb percepţia asupra a ceea ce sunt, când am simţit dorinţa de a fi eu însămi?.........................................................................127
35.           Energia fotonica a Mariei........................................................ .............131
36.           A parcurge conştient Jocul nostru în această dimensiune...........  .......133
37.           Lacrima...................................................................................................137
38.           Holograma..............................................................................................141
39.           Ascultă cum bate inima ta.......................................................................143
40.           Te-ai liniştit sub căldura mâinilor mele.................................................147
41.           Trăiesc propria versiune a lumii............................................................149
42.           Nu este totul pierdut!..............................................................................151
43.           De ce acum mă aplec asupra inimii mele şi-i cer ajutorul?..................155
44.           O cursă de la mine, înspre mine însămi.................................. ..............159
45.           Eram inocenţi sau doar nechibzuiţi?......................................................163
46.           Pendulez  între două lumi ......................................................................165
47.           Inspiră, expiră, dansează cu viaţa!.........................................................167
48.           Corpul meu abordează cu prietenie câmpul magnetic...........................171
49.           Exerciţiul lui Bashar ..............................................................................173
50.           Mă împiedic în noua lume......................................................................177
51.           Lumea mea este o pictură personală......................................................179
52.           Îmi închipui din ce în ce mai des că sunt parte din divinitate şi îmi creez holograma realităţii în care trăiesc...................................................................181
53.           Divinitate a mea, dă-mi înţelepciunea de a nu-mi face singură rău......................................................................................................................183
54.           Aseară, oraşul mirosea a flori de liliac..................................................185
Capitolul 3
CEREMONIA NAŞTERII MELE
55.            Sunetele fiinţei.......................................................................................187
56.           Vibrez......................................................................................................189
57.           Am fost în Templul de jad.......................................................................191
58.           Bate inima mea, bate!.............................................................................193
59.           Haide Maria răstoarnă Universul!.........................................................195
60.           Bucură-te şi trăieşte experienţa vieţii pe cele mai înalte vibraţii!.........199
61.           Bine ai venit în inima mea şi în casa mea .............................................203
62.           CEREMONIA NASTERII........................................................................205
63.            Exprim intenţia şi permit.......................................................................207             
Capitolul 4
TESTAMENT
64.           Testament................................................................................................211














0 Response to "Confesiunea unui suflet in trup"

Trimiteți un comentariu