Această alegere reprezintă manifestarea laturii mele Divine, sau a laturii mele umane?


Cartea Intrebările potrivite, este alcătuită din zece întrebări fundamentale, concepute cu scopul de a vă clarifica motivaţiile care stau la baza acţiunilor voastre. Răspunsurile pe care le veţi da la aceste întrebări, vor dezvălui imediat modul în care gândiţi şi vă vor ajuta să faceţi alegerile care se dovedesc a fi, în mod categoric, în interesul vostru. Ele pot păcăli prin simplitate, dar sunt deosebit de puternice şi pot fi folosite în orice situaţie, sau în orice moment de cumpănă. lată care sunt întrebările Potrivite:
- Această alegere mă va împinge către un viitor fericit, sau mă va ţine blocat în trecut?
- Această alegere va duce la o viaţă împlinită pe termen lung, sau va constitui doar o satisfacţie de moment?
- Sunt stăpân pe propria mea putere, sau încerc să mulţumesc pe altcineva?

- Mă gândesc la ce este corect, sau la ce este greşit?
- Această alegere îmi va aduce şi mai multă energie vitală, sau îmi va fura energia?
- Voi folosi această situaţie ca pe un catalizator în creşterea şi evoluţia mea, sau o voi folosi pentru a mă pedepsi?
- Această alegere îmi sporeşte puterea, sau mi-o slăbeşte?
- Este acesta un act de iubire de sine, sau un act de autosabotaj?
- Este acesta un act de credinţă, sau un act caracterizat de frică?
- Această alegere reprezintă manifestarea laturii mele Divine, sau a laturii mele umane?

1 Response to "Această alegere reprezintă manifestarea laturii mele Divine, sau a laturii mele umane?"

  1. Daniel Botea says:
    23 octombrie 2012 la 14:58

    Multumesc pentru acest articol. Mi-a dat de gandit. Ai de la mine o nominalizare, dar si o leapsa de blog-roll offline.

    Te bagi la leapsa sau la un comentariu?

Trimiteți un comentariu