Ne aflam intr-o puternica perioada de materializare



Energiile pe luna aprilie (ii multumim Alexandrei)
Incepand cu data de 23 ianuarie, ne-am aflat intr-o perioada intens retrograda – si asta a avut impact asupra fiecarui aspect al vietii noastre. Fie ca este un proiect, o relatie, o decizie de viata sau un rezultat care nu avea de gand sa mai apara – indiferent de importanta aspectului respectiv sau de cat de mult am incercat – aceasta perioada a adus stagnare intr-o mare parte din viata noastra. Ca o gura de aer proaspat, energia care a fost blocata timp de saptamani, a reinceput sa se miste si putem acum sa trecem la actiune. Dar, chiar daca avem suportul cosmic pentru a merge inainte, lucrurile nu se vor misca de la sine, pentru ca e nevoie sa ne stabilim un nou centru energetic si sa hotaram incotro vrem sa ne indreptam si ce anume mai luam cu noi.
Energia lunii martie ne-a atras atentia asupra dezechilibrelor din realitatea noastra individuala si colectiva, facandu-ne atenti la ceea ce nu ne mai este de folos, la deciziile pe care le-am evitat, la lucrurile despre care speram ca se vor rezolva de la sine si la ceea ce suntem dispusi sa toleram. Cu toate acestea, in oglinda cu efect de lupa, in care se pot transforma planetele retrograde, toate lucrurile par distorsionate – si astfel am vazut unde ne-am schimbat superficial, unde ne-am privat de propria bucurie, unde ne-am limitat miscarea, deoarece nu am ramas fermi in asumarea propriei puteri. A fost o perioada de evaluare, de trecere in revista, de stabilire a strategiilor si de purificare profunda. In aprilie putem trece la aplicare, putem trece la actiune. Nu am iesit insa cu totul din „desisul” retrograd, ca sa spunem asa.
Pe masura ce inaintam in aceasta luna, care poarta atat de multe promisiuni si un potential deosebit, ni se cere sa ne facem un inventar al energiei, astfel incat sa putem sti in ce directie se indreapta ea si ce anume creaza. Noi cream intotdeauna – chiar daca, in mare parte, acest proces de creatie este inconstient. Unele dintre lucrurile scoase la iveala de energiile lunii martie s-ar putea sa se incadreze in categoria celor de care nu mai este nevoie sa ne ocupam si, in acest caz, nu mai este nevoie sa investim energie in lucruri care nu ne mai sunt utile. Ce veti include la aceasta categorie, credinte limitative, gandirea obisnuita sau fricile? Energiile lunii aprilie au de-a face cu a trece la actiune in mod constient, deliberat si intentionat, in acele domenii legate de cele mai dragi vise si dorinte.
Pe 6 aprilie va fi luna noua, pe 8/15 aprilie, Pastele; este o perioada a renasterii si innoirii, cu o luna plina deosebit de puternica pe 21 aprilie si soarele in Berbec, ceea ce reprezinta, de fapt, adevaratul inceput al noului an. Prin urmare, stabiliti-va ca hotarari pentru acest an nou, mentinerea echilibrului energetic si pastrarea concentrarii, centrarii si ancorarii in intentia pe care o aveti in viata. Ne aflam intr-o puternica perioada de materializare si acum, toate lucrurile se intampla instantaneu. Fiti constienti de modul in care puterea voastra creativa lucreaza in viata voastra. Universul ne va sprijini in orice cream, asadar de ce nu am crea ceea ce ne place. La multi ani tovarasilor mei berbeci din aceasta luna! Sa aveti o luna minunata!
 Jennifer Hoffman

1 Response to "Ne aflam intr-o puternica perioada de materializare"

  1. Anonim Says:
    5 aprilie 2012 la 21:52

    Taman azi si maine este LUNA PLINA! Va mai fi plina peste exact 28 de zile.

Trimiteți un comentariu