Actioneaza, nu reactiona


Fii sincera cu tine, fa o pauza, opreste-te din cursa asta nebuna in care nu faci decat sa construiesti pe un teren fara fundatie, se destrama..opreste-te!
Aseaza-te confortabil si asculta la tine, invata sa comunici cu trupul, mintea si sufletul tau. Paseste cat mai adanc in interiorul tau si permite-ti sa simti senzatii, ganduri, vibratii, imagini, temeri, etc.
Emotii puternice pozitive si negative, lasa-le sa iasa afara, nu le mai reprima, te otravesc si ies la suprafata cand te astepti mai putin si-ti distrug orice urma de reusita, de speranta.
Nu poti sa ascunzi gunoiul sub covor si sa spui ca ai facut curat.
Invata sa te exprimi exact asa cum simti: Sunt furioasa in acest moment pe tine si nu vreau sa discutam in aceste conditii.
Spune lucrurilor pe nume, elibereaza-te de cenzuri. Fiecare e responsabil pentru cum primeste o informatie si ce face apoi cu ea. Nu e treaba ta sa menajezi si sa gandesti in locul altora.
Fii asertiva, exprima-te direct, fara cenzuri.
Ocupa-te de energia ta ca sa poti mai apoi sa i raspunzi lui asa cum asteapta, cum doreste, cum viseaza.
Daca nu te cunosti indeajuns de bine, n-ai cum sa-l cunosti pe cel de langa tine. N-ai cum sa zici TU pana nu stii destule despre EU. Ai prins ideea?
Foloseste-l pe EU pana il cunosti indeajuns de bine: “Eu imi asum responsabilitatea pentru gandurile, emotiile, dezamagirile mele.”
“Spun ce am de zis, deschis, natural.”
“Imi impartasesc nevoile si dorintele.”
Prin aceasta abordare ajungi sa te “vinzi” foarte bine, ceilalti vor intelege cine esti, nu risti sa fii interpretata, si iti vor raspunde exacta sa cum te astepti.
N-ai sa mai fii confuza, nesigura, tematoare, dezamagita de oameni si de viata.
Azi suferi fiindca ieri te-ai ascuns dupa masti si mecanisme de aparare, ti-a fost teama sa iti arati adeavarata fata.
Ce-ai castigat?
Suferinta.
Actioneaza nu reactiona.
in functie de reactiile tale emotionale vei trai o drama sau o viata frumoasa.
Asta e secretul vindecarii, al armoniei:
Cum sa nu mai suferi niciodata din iubire
de Andreea Papp

0 Response to "Actioneaza, nu reactiona"

Trimiteți un comentariu