Evolutia spirituala a umanitatii

Deci sunt aici sa va spun ca tot ce v-am învatat, fiecare disciplinã, functioneaza. Si ce face ?
Defineste linia dintre fiinta umana si Spirit, iar motivul este, cã voi sa puteti fi din nou complet
investiti cu putere, sa deveniti Spirite a totcunoscatoare care puteti trai deplin viata prin
intermediul corpurior fizice si sa angajati complet viata pâna la limite pe care nici voi nu stiti ca le
puteti atinge. Asta este ce înteleg eu prin a trai viata din plin. Voi nu stiti ce este asta. Dar numai
când Spiritul însusi este definit separat de corpul fizic, numai când le avem separate vom fi
absolut, complet prezervabili si incoruptibili. Atunci cu aceasta putere veti putea sa nu muriti
niciodata si puteti merge sa vedeti acele stele pe care le priviti în aceasta seara si sa vedeti toate
lucrurile pe care eu le-am vazut deja sa le vizitati, sa fiti acolo, chiar si dincolo de Steaua de
Nord a poporului meu.
Ascultati aceasta profetie: profetia spune ca sânge si carne - asta în profetiile antice înseamna
un singur lucru : corpul fizic - nu pot intra în împãratia cerului si ca sa intri în împaratia cerului,
trebuie sa fii îmbracat în camasa noua, iar camasa noua este camasa Spiritului. Asta este foarte
clar. Nu înseamna ca trebuie sa mori înainte de a intra în ceea ce se cheama rai, înseamna ca
trupul nu poate intra acolo. Trupul este condamnat acestui regat (plan, pâmânt) atât timp cât
Spiritul nu este trezit. Dar cînd Spiritul este trezit si are putere ce iradiazã, este în împaratia
cerului. Acum putem lasa în urma totul - totul.
Chiar si mie mi-au trebuit ani, atunci cînd am decis ca vreau sa fiu vîntul, ca sa înteleg ce sa
fac, pentru ca eram sânge si carne, care cântarea împotriva fortei invizibile. Cum ar putea
sîngele si carnea sa fie forte invizibile ? Dupa ce am parasit prima data corpul, mi-au trebuit
sapte ani ca sa o pot face din nou. Si am lucrat în fiecare zi, nu numai ca voi, la cursuri, pentru
ca acolo nu erau cursuri sau evenimente, în fiecare zi. Si stiti de ce nu puteam face din nou,
pentru cã încercam sã fac asta ca si carne si sâînge, fiind persoana de carne si sînge, în loc sa
fiu Spiritul meu. Si mi-au trebuit sapte ani ca sa înteleg asta si cînd s-a întîmplat, s-a întîmplat
accidental, cînd nu eram atent. Este foarte important. Si drumul meu a început cînd am stiut
asta. Am crescut ca fiinta spirituala. Ramtha Cuceritorul a crescut în Ramtha cel Iluminat. Si a
trebuit o iluminare completa ca sa pot veni înapoi ca sa-mi iau trupul cu mine - nu cenusa, nu
cadavrul.
Deci sânge si carne nu pot intra în împaratia cerului. Am venit înapoi si am trecut prin toata
bataia de cap, am fost verificat pânã la un punct de stiinta în extraordinaritatea mea si concluzia a
fost ca sunt o enigma ei bine, sunt pentru ca nu pot fi cântarit - am venit sa va învat metodic cum
sa faceti asta, si aceasta disciplina se numeste viata spirituala. Voi nu sunteti aici ca sa fiti fiinte
fizice, ci ca sa fiti fiinte spirituale.VOTATI BLOGUL MEU LA PRAHOVEANUL ANULUI
Cu toate ca labirintul (una dintre discipline) este epuizant fizic,
este forma în care se cultivã Spiritul. Corpul este epuizat, dar tocmai de aceea Spiritul se ridica si
ia comanda. Asta, atunci când recunosti diferenta dintre cele doua : corpul fizic si Spiritul. Pentru
un moment nu mai puteati umbla un pas macar si nici sufla (o alta disciplina) nici o suflare. Deci
stim ca erati sânge si carne. În momentul urmator ceva supranatural va cuprinde si gasiti iesirea
iar acesta este Spiritul.
Este o diferenta între ele.
Venind aici sa va învat înseamna sa va reamintesc asta si sa va ajut sa fiti în stare sa le definiti
cu claritate, sa fiti în stare sa activati spiritul la dorinta, apoi sa-1 duceti din nou în corp si sa va
bucurati de frecventa lui. Asta este ce trebuie sa faceti. Aceasta înseamna sa deveniti fiinte
spirituale. Pentru aceasta nu trebuie sa aratati ca niste calugari. Nu are nimic de a face cu
înfatisarea de preoti. Nu trebuie sa aratati ca niste îngeri. Nu trebuie s-a aratati ca Maria. Nu are
nimic de a face cu asta. Puteti purta chipiele voastre mai departe si sa fiti iluminati, tricourile
voastre 100% bumbac si sa fiti iluminati. Trebuie numai sa fiti iluminati. Aceasta înseamna
Spirit, întelegeti ?
Suntem aici si sunt aici dupa mult efort si planificare ca sa va învat asta. Si sunt multi dintre
voi care iau asta cu usurinta. Eu sunt lânga voi. Într-o bunã zi nu voi mai fi aici, ceea ce am de
facut aici se va termina, caci visul meu se va sfârsi la un anumit moment. Sunt aici, în gradina din
spatele casei voastre sa nu ma puteti compara cu nici un alt învatator, pentru ca nu este altul ca
mine. Sunt aici nu ca sa fiu glorificat, ci ca eu sa va glorific pe voi. Am venit sa va învat ce sa
faceti si pot numai sa va spun, sunteti nebuni daca tratati totul superficial si nu folositi ce va învat
caci asta înseamna sa renuntati la Spiritul vostru de dragul corpului. Iar corpul coruptibil, va fi
corupt înapoi într-un mormânt. Spiritul este incoruptibil si nemuritor.
Aceasta este învatatura. Si când ati înteles-o, ati învatat initierea completa în disciplina
spirituala, când o puteti aplica, atunci puteti materializa o moneda în palma. Atunci puteti
materializa pâine în palmã, arunci puteti fi Spiritul cu adevarat, în totalitate. Atunci ati intrat în rai,
pentru ca nu mai este nimic ce nu puteti face. Si atunci sunteti schimbati, schimbati pentru
totdeauna, ati iesit din încorsetarea a ceea ce se cheama om. Nu veti mai fi niciodata om din
nou. Veti fi vesnic o fiinta spirituala, caci niciodata o fiinta spirituala care a intrat în împaratia
cerului si a mîncat la masa Domnului nu poate pierde aceasta. Odata ce acesta se va întîmpla,
nu veti mai fi niciodata un om obisnuit. Nu veti mai auzi chemarea celor lumesti.
Deci voi spuneti ca asta înseamna a înceta sa mai fii om ? Da, încetati sa mai fiti OM. Deveniti
Dumnezeu care traieaste în corp omenesc, iar agenda vietii voastre se va schimba si ea (felul de
viata). Asta înseamna ca agenda unui Dumnezeu/om este mai putin excitanta decît cea a unui
om? Nu cred, înseamna asta ca un Dumnezeu/om nu este capabil sa aiba un act sexual, sa
iubeasca, sa rada? Nu aia, sau aia, sau cealalta, pentru ca este Spirit. Un Spirit este un
Dumnezeu care râde. Un Spirit iubeste cu adevarat, cu putere, magnific si cu toata
compasiunea. Omul este schimbator, capricios, Dumnezeu nu. Învataturile acestei saptamâni
sunt foarte valoroase. Si toate acele mici entitati (copiii), când au fost deja în stare sa
materializeze acele obiecte - da, am început cu lucruri mici caci trebuia sa construiesc
acceptanta. Ce a vrut Isus sa spuna cînd a spus: "tot ce aveti nevoie este doar credinta cât un
bob de mustar"? Credinta cât un bob de mustar este suficienta pentru a materializa. Va
transporta pe loc în realitatea voastra, instantaneu, si asta este de ajuns pentru a materializa.
Bine, dar daca într-o zi cunoasterea voastra va fi cât un stejar sau cât lumea de mare, oare ce
veti putea face atunci? Absolut totul.
Sunt aici pentru un timp, ca sa va învat sã fiti peste timp trecatori, eterni asa cum de fapt
sunteti si sa va salvez dintr-o viata în care, ca fiinta umanã, ati putea avea eventual, un moment
de stralucire si atât. Si vreau sa fac asta simplu si iesit din comun, dar va voi cere foarte mult.
Trebuie sa deveniti în stare sa definiti diferenta dintre Spiritul si umanul vostru si diferenta sa va
fie foarte clarã. Voi deja stiti ce puteti face ca oameni. Ceea ce nu stiti înca este ce puteti face ca
Spirite. Despre asta este scoala si învatatura. Sunt multe cerinte, pentru ca trebuie sa exersati în
fiecare zi ce va învât. Este în regula sa nu exersati
într-o sâmbata si o dumineca. Puteti avea weekend-ul liber. Este la alegera voastra si este în
regula.
Un lucru important. Câti ani v-au trebuit sa învatati sa mergeti în picioare si sa învâtati sa
faceti toate lucrurile pe care în mod normal oamenii le fac? Cât va va lua sa deveniti un Spirit
care trece constient prin ziduri, poate fi în mai multe locuri deodata si poaie materializa o masa
plina? Tot atât de multa disciplinã ca atunci cînd va treziti în fiecare dimineata, trebuie sa va
hraniti, sa spalati, sã eliberati de deseuri trupul, sa faceti tot ce trebuie ca sa-1 pastrati în buna
conditie. Credeti ca Spiritul nu are nevoie de îngrijire? Credeti ca, doar asa, într-o bunã zi o sã
creasca el singur si o sã devina un mare Spirit? Trebuie sa fie dezvoltat si voi sa vreti asta. Are
si el nevoie de hrana lui. Are nevoie ca voi sa fiti el si sa-1 puneti la lucru. Si nu va trebuie o viata
întreaga ca sa faceti asta. Ati putea dezvolta aceasta în doar sapte zile, prin umilinta, modestie,
pasiune si dedicatie. Dar trebuie sa faceti asta. Dar voi sunteti lenesi. Ce sa spun? Un nou
Pamânt si un nou cer vor veni.
Voi alegeti de ce parte vreti sa fiti. Va cer sã faceti asta cu sinceritate si în cunostinta de cauza.
Concentrati-va. Nu ia mult din timpul vostru, poate o ora sau câteva minute, oricât. Trebuie numai
sa fiti constanti si perseverenti si nu veti mai ancora în corp, va trebui sa aruncati ancora în cer si
sa ancorati în Spiritul vostru si sa spuneti :" ce vreau mai mult în viata asta, vreau mai mult decât
orice." Si sa doresti sa fii aceasta: impozant, impecabil, magnific, sa fii capabil sa visezi dincolo
de limitele unui om obisnuit, sa fii în stare sa stai jos în fiecare zi, sa întinzi mîna aceea si sa tragi
din cer un gând, pîna ce devine fierbinte si ce simti în mana si sa stii ca atunci cînd apare în fata
ta, sau în drumul tau, sau în masina ta, tu l-ai facut, ca tu poti face asta, (se refera la prima
disciplina pe care o preda si care este pe video) si în fiecare zi lucrezi si lucrezi si lucrezi. Iar întro
zi poti face orice. Asta înseamna sa fii o fiinta spirituala. Vindeca-ti trupul, vederea, creierul,
coapsele, inima. Totul se face în acelasi fel. Asta v-am învatat sa faceti în aceasta sãptãmânã.
Dacã nu o faceti, atunci nu definiti acea putere.
Deci sunt aici sa va învat ce stiu eu sa fac. Nu fac asta pentru voi, nu eu trebuie sa fac asta,
dar sunt aici sa va iubesc destul ca sa va sfatuiesc si sa va învat, sa nu va umbresc niciodata, sa
va las sa fiti stele pe orbita voastra si sa fiti Dumnezei în propria viata.
Într-o zi nu voi mai fi aici, caci visul meu s-a sfirsit acum 35000 de ani. Si la orice nivel veti fi
ajuns pâna atunci, sa stiti ca ati luat si ati baut atât cât ati vrut. Eu va cer sa beti totul. Si va cer si
vã implor sa considerati aceasta munca importanta în viata voastra, pentru ca este.Viata voastra
devine extraordinara, nu mai putin decât acum, ci mult mai mult. Si facând asta deveniti mai
simpli si mai simpli si mai putrnici si mai puternici. Si într-o zi am sa va întâmpin si vom sta de
vorba – trebuie sa stiti ca am un vin deosebit - si veti sti ce înseamna sa fii Dumnezeu/barbat si
Dumnezeu/femeie. Si veti bea în încaperi somptuoase si veti mînca în cea mai aleasa companie,
si nu va fi usa închisa vreodata pentru voi, pentru ca nu veniti în sânge si carne, ci ca Spirit. Asa
sa fie.
Devenirea este un proces în care trebuie sa fii singur. Devenind un Crist, este un proces
singuratic, caci pentru cine creezi? Cine stie? Daca ceilalti ar sti, ar sti pentru ei. Cu cine sa
vorbesti ? Cu vântul cu Tatal din tine, Dumnezeu Tatal. Este singuratic, singuratic, singur, singur.
Nu e de mirare ca trebuie sa vorbesti în parabole. Nimeni nu întelege gândul. Pentru cei din jur
nu poti doar sa fii. Nu poti doar sa fii cine esti, trebuie sã ai o explicatie pentru ca esti asa cum
esti. Spune-le sa-si vada de treaba, scoate gândurile lor limitate despre tine pe usa afara, si
exista, fii. Este divin.
Prin acest singuratic proces, supeconstiinta, te apropii de constiinta originala, numita gând. Iar
gîndul este Existenta (Ramtha se refera la Dumnezeu si ca "Existenta"), si de acolo este totul,
toate lucrurile. Petele din soare vin de la Existenta. Vânturile solare sunt rezultat al petelor
Existentei pe soare. Schimbarile de vreme sunt rezultat al vânturilor solare de la petele
Existentei pe soare. Ei bine, aceasta este mintea infinita.
Deci gândul în care se muta superconstiinta este de a fi în uniune cu cunoasterea si
cunoasterea duce catre Existenta, care vesnic se desfasoara. Începi sa devii conectat. Si în timp
ce calatoria voastra se apropie de final, se face intrarea în Era Varsatorului, iar aceasta este Era
lui Dumnezeu. Este Christ, este întoarcerea Cristului (învataturile lui Ramtha, întoarcerea
Cristului înseamna ca oamenii vor ajunge la superconstiinta si vor deveni Cristi. Crist = înteleptiluminat.)
Isus a fost un Crist si toti oamenii au capacitatea de a deveni Cristi. Este desteptarea.
Este superconstiinta. Este un timp nou.
Metamorfoza are loc la toate nivelele. Soarele trece prin metamorfoza, Pamântul trece prin
metamorfoza, ceea ce se cheama galaxia voastra trece prin metamorfoza. Veti descoperi o noua
planeta în sistemul vostru solar, care trece prin metamorfoza. Totul se misca. Este cu adevarat
nepamântesc. Si curând, pe masura ce te deschizi catre iubire, catre imbratisarea a ceea ce esti,
devii în desfasurarea cunoasterii (procesul de iluminare este numit si devenire) si prin cunoastere
esti în cursul vietii, atunci esti vesnic, vesnic. Atunci este absolutul.
Apoi realizezi ca viata, ca Existenta, gândul, este fara sfârsit. Stiti de ce meditatia
transcedentala nu functioneaza? Pentru ca nu poti opri în nemiscare mintea lui Dumnezeu. Nu
functioneaza. V-ati gândit vreodata la asta? Cum ai putea sa opresti în loc eternitatea ? Ca sa
poti gândi ca sta nemiscata, trebuie sã te duci în inima ei, corect, atunci esti în supraminte.
Timpul nu exista, nu este distanta nu exista, masura. Este numai Existenta si asta este raiul
vesnic, etern. Este alfa si omega, începutul si sfârsitul. Existenta este absoluta. Alfa si omega
sunt constiinta sociala. Existenta este mai presus.
Masters am pus la încercare întelegerea voastra sociala, si am pierdut câtiva din voi pe drum,
caci vad ca ceea ce v-am spus nu se potriveste cu agenda voastra sociala, în regula, cum vreti
voi. Sunt unii aici pentru care durerea amintirii este prea mult. Nu trebuie sa va amintiti. Cheia
spre întelegere este pe partea voastra de usa. Sunt un frate care va iubeste si învataturile mele
sunt adevarate, si am sa continui sa va învat indiferent ce credeti despre ele, pentru ca va iubesc.
Sunt arogant? întru adevar, dar sunt etern.
Ramtha 
CITITI SI  

2 Response to "Evolutia spirituala a umanitatii"

  1. Anonim Says:
    1 decembrie 2010 la 16:53

    Da,un invatator pe care am avut ocazia sa il intalnesc,sa il admir,pe care il iubesc ,si a carui invataturi mi-au schimbat viata si modul de a o vedea.Multumesc Maestre

  2. Anonim Says:
    25 octombrie 2011 la 10:43

    Buna,
    am citit ce scrie mai sus intr-o zi foarte grea la servici. acasa am vazut filmul "Renuntarea la gand" partea I in aceeasi seara. cand am mers la culcare am am aplicat tot ce am citit si vazut in film. Pt o perioada scurta (circa 2-3 secunde) toate imaginile din mintea mea au disparut intr-un punct, care la randul lui a dispurat si el. Brusc am simtit ceva ca un sunet ascutit si "a aparut" un cerc alb din puncte mici albe care a inceput sa se invarta (de la dreapta spre stanga). m-am speriat si au disparut. Incerc sa aflu ce s-a intamplat de fapt? Ma puteti ajuta?

Trimiteți un comentariu